Maak kennis met Velma, de chatbot voor hotelwebsites!

Wil je meer rechtstreekse boekingen binnenhalen? Een chatbot op jouw hotelwebsite biedt tal van voordelen. Ontdek onze nieuwste integratie met Velma, de hotelchatbot ontwikkeld door Quicktext.

Stardekk
2/10/20

De Cubilis Booking Engine, ontwikkeld door Stardekk, is nu compatibel met Velma, een chatbot voor hotels, gemaakt door Quicktext. Dankzij deze nieuwe integratie begeleidt de chatbot Velma gasten met gemak door het directe boekingsproces. Op deze manier voltooien meer klanten hun reservering via de veilige betaalinterface van Cubilis.

Maak kennis met Velma, de hotel chatbot!
"Met Velma hotel chatbot is de ervaring om rechtstreeks te boeken even gemakkelijk als een Whatsapp gesprek."

Benjamin Devisme, Quicktext.

De opkomst van chatbots in de hotelwereld

Stardekk is al vele jaren een partner voor hoteliers bij het uitrollen van hun online distributie. De nieuwe samenwerking tussen Cubilis en Quicktext maakt het voor hotels eenvoudig om kunstmatige intelligentie (AI) en chatbottechnologie in te zetten om hun gasten gerust te stellen en het aantal rechtstreekse boekingen te verhogen.

Made in Louise Hotel in Brussel was het eerste hotel dat deze integratie heeft geïmplementeerd en de resultaten overtroffen hun verwachtingen. Het tweede hotel dat gebruik maakt van AI om directe reserveringen te stimuleren is Leopold Hotel Brussel.

Velma: een chatbot en boekingsmodule

Een chatbot is tegenwoordig het vertrekpunt voor veel gasten, dus het is logisch dat we hun voorstellen om een kamer te boeken in dezelfde omgeving. De koppeling tussen Cubilis en Quicktext biedt de gast op die manier een nieuw boekingskanaal.

Maak kennis met Velma, de hotel chatbot!
"Gasten zijn veeleisender dan ooit, dus chatbots zijn een meerwaarde geworden voor elke directe boekingsstrategie."

We hebben al reserveringen zien binnenkomen via onze chatbot, wat geweldig nieuws is. Het laat zien dat klanten klaar zijn voor deze nieuwe wijze van boeken, dankzij de duidelijke informatiestroom, wat een positief effect heeft op de conversie. Ik twijfel er niet aan dat Quicktext en Cubilis een ideale match zijn om de gastervaring te verbeteren", legt Martin Duchateau, eigenaar van Made In Louise Brussel, uit.

Quicktext in een notendop

Quicktext ontwikkelt een AI-aangedreven chatbot voor hotels die een de meeste vragen van klanten 24/7 kan beantwoorden in 22 verschillende talen. Velma, de chatbot ontwikkeld door Quicktext, is in staat om klantenbetrokkenheid te bevorderen via de live chat van het hotel en de belangrijkste directe communicatiekanalen. De meeste reizigers uiten hun twijfels bij het boeken van een kamer. Velma, helpt potentiële klanten gerust te stellen door hen de belangrijkste informatie te verschaffen die ze nodig hebben om een beslissing te nemen.

Meer informatie vind je terug op de officiële website van Quicktext.

Lees ook

Ontdek de kracht van betalingen met Virtual Credit Cards in je hotel of B&B

Vereenvoudig je prijszetting en distributie met een AI-gestuurde Channel Manager

[eBook] De ultieme OTA-gids 2024: vind de juiste OTA’s voor jouw accommodatie